Büyük Türkiye Prestij Kupası sahiplerini buldu

Dereceye giren kuşlar için yapılan kupa törenine İYİ Parti Ankara Milletvekili Yüksel Arslan'da katıldı.
 Tarih: 18-05-2026 20:39:51
Büyük Türkiye Prestij Kupası sahiplerini buldu

Türkiye'nin dört bir yanından gelen yüzlerce kuş severin katılımıyla gerçekleşen Büyük Türkiye Prestij Kupası sahiplerini buldu. Dernek başkanı Necdet Yıldırım öncülüğünde, zorlu ve uzun eleme turları sonucunda dereceye giren kuşlar için coşkulu bir kupa takdim töreni düzenlendi.
Yoğun ilgi gören bu etkinlikte, kuşların uçuş ve performans sergilediği puanlama süreçleri başarıyla tamamlandı.
Törene İYİ Parti Ankara Milletvekili Yüksel Arslan'da katıldı.
Yüksel Arslan; 'Birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleştirilen programda emeği geçen, dernek başkanı Necdet Yıldırım ve kuşlara gönül veren tüm kardeşlerime şükranlarımı sunuyorum' dedi.

  HABER GALERİ
  Bu haber 138 defa okunmuştur.
  YORUMLAR 0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YAŞAM Haberleri
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ
Tüm Anketler
Bu gün seçim olsa hangi partiye oy vereceksiniz?
BİZİ TAKİP EDİN
  • YUKARI