Bolu Kıbrıscık Geriş köyü derneği yeni hizmet binası açılışı yapıldı.

GERİŞ KÖYÜ YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA DERNEĞİ’NDEN COŞKULU AÇILIŞ
 Tarih: 09-05-2026 18:07:59   Güncelleme: 13-05-2026 03:16:59
Bolu Kıbrıscık Geriş köyü derneği yeni hizmet binası açılışı yapıldı.
9 Mayıs Cumartesi akşamı, Geriş Köyü Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği’nin yeni hizmet binasının açılışı, yoğun katılım ve büyük bir coşku içerisinde gerçekleştirildi. Geriş Köyü halkının birlik ve beraberlik içerisinde bir araya geldiği açılış programı, adeta bayram havasında geçti. Yeni hizmet binasıyla birlikte dernek, köylülerin buluşma noktası ve dayanışmanın güçlü simgesi haline geldi. Gerçekleştirilen açılış programına Dernek Başkanı Kudret Akın, Geriş Köyü Muhtarı Durmuş Selek, Kıbrıscık Belediye Başkanı Emin Tekemen, Bolu İl Genel Meclis Başkanı Ekrem Çetinkaya ile birlikte Bolu Sürdürülebilir Kalkınma Dernek Başkanı Eyüp Ahi, Kıbrıscık Sürdürülebilir Kalkınma Dernek Başkanı Muhammed Ali Kıvrak ve çok sayıda sivil toplum kuruluşu, temsilcisi ve vatandaş katıldı. Yapılan konuşmalarda, derneğin köy adına taşıdığı önem vurgulanırken, birlik ve beraberlik mesajları verildi. Program kapsamında dualar eşliğinde kurdele kesimi gerçekleştirilerek, Geriş Köyü Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği’nin yeni hizmet binası resmen açılmış oldu. Açılışın ardından davetlilere yemek ikramında bulunuldu ve sıcak, samimi görüntüler oluştu. Ayrıca açılış programına katılamayan ancak gönderdikleri çiçeklerle dernek yönetimini yalnız bırakmayan Bolu Belediye Başkanı Mehmet Tuna Özcan, TÜGVA Bolu İl Başkanlığı, Çamkent Anadolu Lisesi, Hanzade Restoran ve Erva Çiçekçilik’e teşekkür edildi.
  HABER GALERİ
  Bu haber 92 defa okunmuştur.
  YORUMLAR 0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER GÜNDEM Haberleri
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ
Tüm Anketler
Bu gün seçim olsa hangi partiye oy vereceksiniz?
BİZİ TAKİP EDİN
  • YUKARI