Beypazarı Belediye Başkanı Özer Kasap İpek Yolu Belediyeler Birliği’nin başkan vekili oldu.
Özer Kasap; 'İpek Yolu Belediyeler Birliği’nin İznik’te gerçekleştirilen Olağan Genel Kurulu'nda, 1. Başkan Vekili görevine layık görülmekten büyük onur ve memnuniyet duydum. Birlik Başkanımız ve İznik Belediye Başkanımız Kaan Mehmet Usta başta olmak üzere, bizleri en güzel şekilde ağırlayan tüm ev sahibi ekibe teşekkür ediyorum.
Tarihi ve kültürel mirasıyla önemli bir değer taşıyan İznik’te gerçekleştirilen bu anlamlı buluşmanın, belediyelerimiz arasındaki dayanışma ve iş birliğini daha da güçlendireceğine inanıyorum' dedi.
Birliğimiz çatısı altında, bölgelerimize hizmet etme sorumluluğuyla ortak akıl ve uyum içerisinde çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Destek veren tüm kıymetli belediye başkanlarımıza teşekkür ediyorum.