Sakin Şehir Bolu Göynük'te 22 Nisan 2026 Çarşamba günü kule kafede önemli bir protokol, imzalandı.
“SENTRUM Projesi kapsamında Göynük'ün üçüncü destinasyon olarak belirlenmesine ilişkin protokol imzalandı.
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA), UNDP Türkiye ve Enerjisa ve Göynük Belediyesi iş birliğinde hayata geçirilen bu önemli proje ile Göynükte sürdürülebilir turizmin geliştirilmesi, yerel kalkınmanın desteklenmesi ve çevresel, sosyal ve ekonomik dönüşümün güçlendirilmesi hedeflenmekte.
Enerji verimliliği, yenilenebilir enerji kullanımı, kültürel mirasın korunması ve yerel katılımı merkeze alan bu model ile Göynükün sahip olduğu değerleri koruyarak, geleceğe taşıma amaçlanıyor.
Teşekkürler… Turizm camiamıza ve Bolu ilinin tüm paydaşlarına da kolaylıklar dilerken, bu projenin büyük bütçeli ve Ayvalık, Birgi örnekleriyle 18 aylık ve büyük bütçeli olduğunu da hatırlatırız…
Göynük Belediyesi paylaşımında 'Bu önemli sürecin Göynük'ün turizmi açısından önemli bir atılım olacağı inancı ile hayırlı olmasını diliyor; başta proje paydaşları olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz' açklaması yapıldı.